/ Náplň práce
Budete mít zodpovědnost za servisní zakázky, kontakt a péči o obchodní partnery v oblasti servisu. Právě na vás bude zpracování nabídek servisních služeb pro zákazníky. Pomáhat vám v tom bude naše kolegyně - asistentka servisu . Budete mít na starosti management externích servisních služeb a specifikaci podkladů pro nákup materiálu.
/ Požadujeme
Budeme moc rádi, když budete mít zkušenost na podobné pozici, popř. zkušenost ve facility služeb. Ideální je orientace v oboru TZB. Hledáme proaktiního, iniciativního kolegu, který umí fungovat samostatně a zároveň je týmovým hráčem. Pokud máte sinou prozákaznickou orientaci, jste přesně naším kandidátem.
/ Nabízíme
· zajímavou a odpovědnou práci v přátelském, mladém a dynamickém kolektivu
· nadprůměrné platební podmínky, 13 a 14 plat
· zázemí prosperující společnosti a služební automobil
· pružnou pracovní dobu a pravidelný home office
· mobilní telefon
· zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na stravování, možnost dalšího vzdělávání)
/ Nenašli jste vhodnou pracovní pozici, ale chtěli byste pracovat pro naši společnost? Zašlete nám svůj životopis.
Zájemci o pracovní uplatnění v naší společnosti mohou zaslat svůj životopis na email:
kristyna.patenidisova@schulte-group.cz
případně na adresu provozovny společnosti:
Schulte TZB, s.r.o,
Obchodní 132, 251 01 Čestlice
Co nabízíme:
- Práci na atraktivních projektech v hodnotě miliard korun, které mění nejen tvář Prahy, ale celé Evropy.
- Jistotu zaměstnání u stabilní firmy s tradicí.
- Motivační finanční ohodnocení (dle týdeníku Ekonom nejvyšší průměrnou mzdu ve stavebnictví).
- Rychlý kariérní růst.
Zašleme vám informace o nových pracovních místech
Zadejte svůj e-mailem a obvykle 1x měsíčně vám zašleme náš newsletter. Lze se odhlásit. Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.